Losowe zdjęcia:
    OLYMPUS DIGITAL CAMERA 20171107_095550 12 8 25 1 289333317_373446378006831_1220628118400945029_n Dz_JO_02
    mrm
Posłuchaj PROMO AUDIO
Włoska przygoda dobiegła końca!
18.06.2024 11:57

Uczniowie naszej szkoły, którzy wzięli udział w zagranicznej wycieczce do Włoch, wrócili cali, zdrowi, szczęśliwi i bogatsi o nowe doświadczenia.

Słoneczna Italia urzekła nas swoim pięknem!

Cudowne miasto na wodzie – czyli Wenecja – zostało odwiedzone jako pierwsze. Mogliśmy podziwiać je z góry, z dzwonnicy Świętego Marka. Mieliśmy także okazję zobaczyć tamtejszą bazylikę.
Nie mogło zabraknąć takiej atrakcji, jak przejazd taksówką wodną po weneckim kanale.

Pojechaliśmy również do nadmorskiej miejscowości Cattolica, gdzie odpoczywaliśmy na plaży i zażywaliśmy morskich kąpieli.

Następnego dnia udaliśmy się do małego, urokliwego państwa San Marino, gdzie mieliśmy okazję spacerować wąskimi uliczkami, które zachwycały piękną infrastrukturą.

W kolejnym dniu podziwialiśmy Rzym. Punktem obowiązkowym było Colloseum i Forum Romanum. Pani przewodnik opowiedziała nam wiele ciekawostek odnośnie tych miejsc… Niesamowite przeżycie!

Odwiedziliśmy również miejsce, który zna prawie każdy z nas, chociażby
z telewizji, czyli Watykan. Zwiedziliśmy największą bazylikę w Europie, czyli Bazylikę Świętego Piotra w Watykanie. Bogactwo wnętrza oraz jej przestrzeń zrobiły na wszystkich ogromne wrażenie! Odwiedziliśmy także muzea watykańskie i kaplicę Sykstyńską, gdzie podziwialiśmy freski wykonane przez Michała Anioła Buonarrotiego. Koniecznie trzeba zobaczyć to na własne oczy!

Ostatnim punktem wycieczki była Florencja, czyli słynny targ z torebkami, toskańska infrastruktura, katedra Santa Maria del Fiore.

W naszej „Włoskiej Przygodzie” nie zabrakło czasu na pyszną włoską pizzę
i najlepsze na świecie makarony.

Włochy mają swój niepowtarzalny klimat – jesteśmy zachwyceni i oczarowani słoneczną Italią!

Mamy już wybrany kierunek na przyszły rok – szczegóły we wrześniu!